El Juvenil Femení no va poder amb el Vic, en un partit intens sense avantatges clars en el marcador, amb molta defensa i poc atac. El resultat final va ser Torró d'Agramunt IGP CHA 9 - CH Vic 13.
El següent partit de la jornada, el que enfrontava el sènior masculí "A" contra el Claret, més del mateix. Partit en constants alternances en el marcador, amb els locals manant molta estona però sense cap avantatja clar, cosa que mantenia el partit molt obert. En la segona part tot continuà igual fins que uns minuts de desconnexió dels Agramuntins va permetre als visitants agafar una mica més de renda a falta de pocs minuts per al final, que tot i un últim esforç dels nois del CHA ja va ser definitiva. Finalment Torró d'Agramunt IGP CHA "A" 24 - Handbol Claret 26.
Diumenge, per altra banda, es varen disputar dos encontres més. Les cadets femenines varen jugar contra el Ribes en el seu debut a casa de la temporada. Una primera part amb nervis donava avantatja a les visitants. En la segona, però, jugant més centrades van aconseguir posar-se per davant en el marcador arribant als minuts finals amb una avantatja de dos gols. La falta d'experiència en aquestes situacions es va girar en contra les agramuntines que fallaren els seus atacs mentre les visitants aconseguien empatar en l'últim llançament del partit. Petita decepció final, però amb el premi del primer puntet de la temporada. Torró d'Agramunt IGP CHA 19 - H. Ribes 19.
I per la seva part les noies sèniors es desplaçaren a Santpedor. Bon primer temps en que semblava que es podria treure quelcom de positiu. Però en la segona part el desencert de les agramuntines de cara porteria va permetre a les de Santpedor escapar-se en el marcador i endur-se el partit amb un resultat final: Handbol Santpedor 24 - Torró d'Agramunt IGP CHA 14.
